دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از غرفه دانشگاه رازی در نمایشگاه دستاوردهای زنان کرمانشاه بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و تیم همراهشان، از نمایشگاه دستاوردهای زنان کرمانشاه در مجموعه ورزشی بانوان کوثر بازدید به عمل آورد.

در این نمایشگاه که صبح پنجشنبه 23 تیر 1401 برگزار شد، دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی، آزاد اسلامی، سازمان جهاد کشاورزی، جمعیت هلال احمر، بند نسوان زندان، حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و... شرکت کرده بودند.

در این نمایشگاه گوشه‌ای از دستاوردهای دانشجویان دختر دانشگاه رازی، اعم از علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی که در طرح کمند شرکت کرده‌اند، به نمایش گذاشته شد.

طرح کمند، یک رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان کرمانشاه است که در دانشگاه رازی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و با حمایت دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار و تا 5/5/ 1401 مهلت ثبت‌نام دارد. از جمله کارهای ارائه شده دانشجویان دختر شامل: شمع سازی، معرق کاری و مشبک کاری با چوب، فرش بافی، پرورش پیله‌های کرم ابریشم و... بود.

همچنین در این نمایشگاه برخی از طرح‌های فناور مرکز رشد دانشگاه رازی از قبیل پرورش حلزون جهت تولید کلاژن، تولید تکنولوژی LCD های فرالمسی شرکت مهندسی گیتی کاوش، تولید دستگاه گلدان پرکن و تعدادی از کتاب‌های چاپ شده توسط بانوان هیأت علمی دانشگاه و پایان‌نامه برتر برگزیده شده در سطح کشور به معرض نمایش گذاشته شد.

آخرین اخبار