میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر گرامی باد. 

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

بانوی ارزشمند دانشگاه رازی 

با سلام و احترام

                 سرای احمد امشب رشک طور اسـت                    زمین و آسمان غرق سرور اسـت

                نهد پا در جهان دخت محمد (ص)                         بـه راهش از جهان گلریز حور اسـت

     بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است! نام او، ریشه شر را خشکاند و آتش دوزخ را سرد کرد بر پیروان طریقه رستگاری. خانه وحی، با درخشش نام او، روشن‏تر شد، تا نشانه‏ای باشد بر حرمت زن.

     مقام رفیع و شامخ حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) یادآور جایگاه مرتبه والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است و مادران امروز، سرمایه های ارزشمند انسانی را در کانون پر مهر خانواده به بالندگی و شکوفایی می رسانند؛ بی شک افق های روشن آینده این مرز و بوم مرهون از خود گذشتگی و تبلور اندیشه، فرهنگ و دانش زنان این سرزمین است.

     میلاد فرخنده و با سعادت دُر درخشان مهر و عاطفه، اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل؛ حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه زنان و عاشقان و محبان آن بانوی دو عالم به ویژه تمام بانوان محترمه جامعه علمی دانشگاه رازی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون را برای همه همکاران دانشگاهی از خداوند متعال مسألت دارم.

دکتر ندرلو

مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان

آخرین اخبار